Chevalier Floatels

merkpositionering (persbericht, persvideo, online banners)

ACHTERGROND

Chevalier Floatels is een jonge en energieke organisatie met 10 jaar ervaring in de floatels industrie. Ze bezitten en opereren in twee DP accommodaties en Walk2work schepen voor offshore support. Daarnaast hebben ze vier accommodaties schepen in beschutte wateren. De organisatie Chevalier Floatels hanteert korte communicatie lijnen en geeft garantie voor een snelle besluitvorming.

VRAAG

Chevalier Floatels schakelde MOSES. in voor een campagne om de markt te informeren rondom de upgrade van de DP accommodatie en Walk2work schepen DP Gezina en DP Galyna.

OPLOSSING

Om de ‘upgrade verbouwing’ te ervaren is er een video ontwikkeld. Hierin zien we ‘work in progress’ en worden 4 innovaties aan de schepen aangekondigd. We nemen de kijker mee naar de scheepswerf waar de upgrade plaats vonden.

Naast de video zijn er online banners ingezet en is er een persbericht verzonden naar relevante media.

RESULTAAT

Het persbericht en de persvideo zijn goed door de media opgepakt. Deze eerste campagne in de verse samenwerking, zal worden opgevolgd door meer marketing communicatie trajecten en uitingen in 2016. We houden je op de hoogte!

CAMPAGNE UITINGEN

Chevalier Floatels persvideo

DIRECT CONTACT

 

Johan den Heijer

Creative Director & Founder

+31 20 4625301
+31 6 26372761

 MOSES. is een marketing communicatie bureau. Wij creëren campagnes voor ambitieuze ondernemingen.

Tijdens deze samenwerking willen wij het merk ZIJN. Na een sterke strategische analyse, komen wij met een spot on oplossing, waarvan wij weten dat deze werkt. MOSES. is lean & mean; wij stellen per project het juiste team samen, een ijzersterke combinatie tussen effectieve creatie en efficiënt project management. Wij zijn recht door zee, werken transparant en gaan voor optimaal partnership en result

Bekijk ook ander werk